Κατρακύλα

Ξυπνάω αδιάφορα.

Όσο κυλά η ώρα, κατρακυλά και η διάθεση μου, με αποτέλεσμα τα βράδια να είναι βαριά και οι νύχτες μακριές.

Γκρινιάζω πολύ. Μ’ έχει πιάσει κρίση αποδοχής του εαυτού μου. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά? Νιώθω άχρηστη -σκληρή λέξη- ότι κάνω ελάχιστα πράγματα κι αυτά δεν τα κάνω καλά, ότι δεν είμαι για τίποτα. Είμαι κι από τη φύση μου τεμπέλα και …. ουφ.

Στην πραγματικότητα νομίζω πως δεν με κρατάει πίσω η τεμπελιά, αλλά ο φόβος. Τι στο καλό φοβάμαι τόσο πολύ? Τους ανθρώπους? Εμένα? Τι? Τον πόνο? Δεν ξέρω να χειρίζομαι τον πόνο. Κουράστηκα.

Είναι κι αυτή η Κ. ανυπόφορη βρε αδερφέ. Δεν αντέχω να τη βλέπω, μου γ….. τη ψυχολογία πριν καν μιλήσει -τηλεπαθητικές ικανότητες.

Δυσκολεύομαι να συγκεντρωθώ, άναρχες σκέψεις από εδώ κι από κει, σκόρπια θέλω και αναλαμπές.

Έχω ανοιχτή τηλεόραση, δεν παρακολουθώ, δεν μ’ αρέσει, για το φως την έχω, πολύ χαμηλά την ένταση ίσα-ίσα ν’ ακούγεται κάτι -ξέρεις, αυτό που σε κάνει να μη νιώθεις μόνος. Ανοιχτός κι ο υπολογιστής, παίζει μουσικούλα, χαζολογάω στο ίντερνετ με μακρινούς φίλους -ξέρεις, αυτό που σε κάνει να μη νιώθεις ολομόναχος.

Θέλω κάτι να γεμίσει το κενό που έχω μέσα μου -και δεν εννοώ αυτό που έχω να φάω από χθες. Ή απλώς να ξεχνιέμαι -ξέρω, τα κενά δε γεμίζουν με gin.

One thought on “Κατρακύλα

  1. Ο/Η naditoulis λέει:

    Μικρό μου μην σκέφτεσαι έτσι… Είσαι και μακριά και ουφφ!! Μου λείπεις πολύ… Δεν είμαι κοντά σου να σε προσέχω, γι’ αυτό να προσέχεις τον εαυτό σου εσύ..!Σ’αγαπώ πολύ!

Σχολιάστε

